toppen dag (Y)


bild på lina i skagern vid solnedgången, ibörjan av sommmaren eller lite innan sommaren :p
idag har det varit en toppen dag!
jag, matilda, molly & lina va vid skagern hela dagen det var riktigt mysigt kan jag ju bara säga er :D
imorgon ska det bli en bra dag för jag åker till göteborg med rebecca bengtsson!
det kommer bli nåra super bra dagar.
vi ska va i liseberg i 2 dar och shoppa lite oxå ;)
föresten jag brände mig idag i solen så jag har ont!
dom senaste dagarana har jag inte hunnit bloggat för lina har sovit hos mig för min pappa har jobbat,så lina sov hos mig i 2nätter.
det har varit super kul, vi har lanat, varit i skagern och sånt där.
det har varit jätteskönt med fint väder oxå nu får man verkligen sommarkänsla :D
nej nu ska jag nog sova och tagga göteborg, kommer ta bilder där som kommer upp nån gång.
sen bilderna sen midsommras kommer nån gång, hihi (a)

Kommentarer
Postat av: julia :-D

Jag vet väl hur de är men ja va iallafall också med till skagern så du kan ju iallafall skriva med mig där?:))

2011-06-30 @ 15:17:34
URL: http://juliarolfssons.blogg.se/
Postat av: Julia :)))))

Hihi ;)<3

2011-06-30 @ 15:32:32
Postat av: hanna-anna-nna-na-na jaaaaa :D

bloggggggggggggggggggggga oftare! :p<3

2011-07-06 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback