@ mormor & morfars place

hejsan!
jag har ju sovit hos linnea med alla!
vi gjorde massa skoj ;) först åt vi tacos, sen gick vi ut och gick en lång sväng, sen typ så gick vi hem och åt marängswish! haha kan inte stava det :p
ah allafall sen så gick vi upp och snackade och körde "jag har aldrig" hihi!
efter det kollade vi på film, tur & retur, jag älskar den filmen :D
sen så hållde linnea ,lina & julia på som fan, HAHA lite kul att kolla på.
sen så ville alla sova förutom linnea & julia så dom släppte ut all luft i min och linas madrass!
ah sen tyå snackade dom sen typ efter 1 timmer somnade även dom :p

Idag så har jag vvarit hos min mormor & morfar, och min kusin är här som jag inte har träffat på år och dar!
allafall vi har gjort tacos (igen) men lika gott som vanligt :)
sen så har vi fikat, jordgubbar och grädde, mums!
och just nu så sitter jag här då hos mormor & morfar.
sen ska jag och amanda pka buss hem och då ska jag nog va med jennífer, mickis, hanna & lina :)
blir inga bilder för jag är ju som sagt hos mormor och morfar.
oj, blev ganska så långt inlägg men jag hann ju typ inte blogga något i går
och jag har så lust att skriva massa!
men nu ska jag kolla bloggar och så.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback