lite om den trevliga resan!

hej!
blev  inget bloggade där ifrån men nu är jag allafall tillbaka!
bilder kanske kommer senare (snart) om jag orkar ta på den andra datorn och så.
allafall, nu ska jag berätta lite vad vi har gjort:
Torsdags: kom vi dit.. vet inte riktigt när men nån gång allafall. ja då tog vi upp förtältet, sen gick vi och åt på restaurangen som ligger på campingen,sen blev det typ kväll då va vi i jockes och ingelas husvagn och dom vuxna spelade kort och eric jag & joline kollade på tsatsiki &måla! juste nån gång så spela vi minigolf oxå (jag/eric)
Fredagen: typ vaknde jag vid runt 11 tror jag då åt jag frukost. sen så såelade vi typ fotboll, sen åt vi midsommar maten, hihi! sen gick jag och eric och skulle bada i utomhuspoolerna i gustavsvik, men innan det så hittade eric & jag en sån här boll som man åker med i vattnet, asså man är inuti dom sen typ ska man springa och så. jag körde inte men eric gjorde de! det var allafall kul att kolla på :) ah sen gick vi och bada som sagt.
sen kom vi tillbaka så duschade jag och joline sen fxade vi oss och lockade håret och sminka oss, efter det spelade vi kub och sen så grillade vi, sen typ spelade vi lite fotboll igen.
sen så gick vi in i ingelas och jockes husvagn och där spelade dom vuxna poker igen och jag och eric spelade lite med våra föräldrar. sen ville joline att jag skullle lägga henne och läsa en god natt saga så jag gjorde det sen gjorde vi lite massage. sen gick vi och la oss!
Löradagen: vakande jag typ halv 12 sen så gick alla och bada inne i gustavsvik (dock så tog jag inga kort där inne:/) sen hem och typ cyklade, sen så åkte jag, joline & eric i bollen, amanda &frida tog kort som kommer in nån gång! :)
sen typ blev det kväll och då åt vi lite tapas, det är spanska för smårätter. pappa sa heltiden tapas och då va jag tvungen att skriva det här (a). allafall det är typ oster, ölkorv & annat smött & gött! sen så kollade vi på "katten gustav" jag ,joline, eric, frida& mandieé och målade gjorde vi alla sen gick vi hem och sov.
Söndagen: idag så har vi packat ner husvagnen och sen åkte vi hem. det har allafall varit kul! :D
på torsdag så åker jag till liseberg med samma gäng +becccc! det kommer bli kul, vi ska va där till den 3:dje!
vi ses senare när jag vaknar för jag pallar inte sätta på den andra datorn, no way!
aja see you later aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback