go' kväll!

tjenixen!
nu har jag kommit hem från matilda. där var jag lina & julia oxå! vi har kollat film & busat (a)
imorgon ska jag va med matilda, vi ska väl hitta på ngt skoj! sen är det ju träning oxå.

skönt att bara kunna sitta vid datorn hur länge man ville och bara chilla för nu måste man inte lägga sig så tidigt för att det är skola!
föresten jag vet att min design inte är så fin men jag ska fixa den på nått sätt, sätter bara in en header imorgon och sen blir det någon finare lite senare, i framtiden!
nu kommer några bilder på mig & amanda efter skolavlutningen! :)
nej fyfan jag orkar inte vänta för att det tar typ 10min tills varje bild kommer fram :(
aja dom kanske kommer imorgon
sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback