glass och jordgubbar, fast inte lika gott som vanligt :(

hejsan!
såg att jag hade lite mer besökare idag än vad jag brukade ha på min förra blogg, haha!
glad blev jag allafall :D

Idag har jag varit med matilda (som va as länge sedan), vi har allafall ätit glass & jordgubbar hemma
hos henne dom va inte så goda det var nog därför det va extra pris! sen har det varit fotbollsträning!
ja sen hem och duscha sen till parken igen och kolla match!
sen följa linnea sen hem och sitta här. ja det va min dag men tyvär tog jag inga bilder :(

bilderna från skolavslutningen nu:

mitt hår

jag

min syster

våra naglar

jag &amanda<3

jag

Ja nu var det lite bilder, orkar inte lägga in mer för det tar en sån jävla tid, hihi
hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback