vad smart man får va då! (a)

hej
jag är så smart, för att när jag va med lina för ett tag sen så skulle jag blogga, som ni ser så har det varit ett tag sen som jag bloggade sen, ja då allafall så gick jag in på min förra hotmail till min förra blogg och blogga där så det va inte s¨konstigt att det inte hade hänt nått :p
jag har allafall varit i nydalen med lina, maria, royne, micke, camilla, axel & olle!
vi sov där från igår till idag, vi har badat, åkt båt, och jag körde lite! :D, typ gosat med olle och axel, suttit vid datorn, tagit kort, ätit, varit i söder köping och lite mer! det har allafall varit kuligt !
kommer bilder sen, tror jag :p
men nu ska jag nog byta dator och lägga in bilderna
pussssn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback