lina&julia idag!


haha skulle se ut som pipilångstrump!

god morgon
nu så ska jag snart duscha, ha i ketchup i håret för jag har märkt att jag oxå har grönt hår!! :(
så här va det:
för några dagar sen så bada jag, lina & mickis i mickis pool. mickis & lina har ju blont hår så då syns det ju mer i deras hår när det är grönt så då efter vi hade badat så såg vi att dom 2 ´hade fått grönt hår!
sen igår tror jag det va så såg mickis och jag att jag oxå hade fått grönt hår av poolen så nu ska jag duscha med
ketchup ihåret, får väl se hur det går!

ah allafall idag ska jag, lina & julia va, fast julia ska inte va med hela tiden för hon ska till skåne sen.
men nu ska jag skynda mig lite
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback