hemma från mickis nu!

go kväll!
just nu så sitter jag och importerar bilder in till datorn. bilderna från mickis kamera blir inte av idag,
för att vi hann aldrig lägga in dom på datorn :(
men vi har allafall hunnit gjort rabarber paj, badat, och typ chillat.
det har varit fun!
sen typ nu har jag kommit hem, jag har ätit en kebabrulle, mums! eller inte hela då men jag jag har allafall
ätit det.
sen frös jag för vi hade badat precis innan vi åkte hem så nu har jag tagit på mig min ziperall för jag fryser jätte mycket.
sen nu sitter jag här, ska snart kolla andra avenyn. älskar det!
vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, men vi ses sen innan jag ska gå och sova, hihi.
hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback