11.13


min och julias sko ♥

godmorgon!
idag vakande jag tio, låg i sängen en stund. pappa sa att han tyckte att jag skulle gå upp tidigare idag. så jag gjorde det.
idag ska jag sova hos mickis, det kan man kalla länge sen! vet inte vad vi ska göra riktigt, men nått hittar vi väl på.

igår som sagt så va jag och julia, först mötes vi och åt glass, sen så gick vi till mig och kollade andra avenyn, sen hem till henne och åt, efter det så gick vi hem till mig igen och satt i husvagnen och kolla andra avenyn igen, skulle blogga då men internet cpade :(
sen gick vi allafall hem till henne igen och typ kollade big brother. sen gick jag hem när det va slut.
klockan va rätt så mycket så det va kål svart ute, jag va as rädd så jag cyklade hem as fort, jag ringde till julia och jag ba:
-jag är vid karlsson nu.
hon:
-redan! du måste ha cyklat fort.
sen kom jag hem och kollade tv sen la jag mig för jag orkade inte sätta på datorn för att jag skulle endå lägga mig typ då &så
oj, det blev ett ganska så långt inlägg nu, så jag ska inte skriva mer nu
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback