hemma från stranden!

idag så har jag&amanda tagit lite kort, innan kameran cpade lite fast jag fixasde tillslut, blev as orolig!
sen kollade jag på när alla tränade, sen typ fort hem äta lite och packa sen drog jag, lina,molly & matilda
ner till skagern. matilda ba; jag lovar det kommer va iskallt i vattnet, ingen kommer komma i osv.
vi ba;okej sen typ när vi kom dit så gick jag ner i vattent först och skulle känna om det va så kallt och
matilda ba;är det kallt eller?
jag ba; nej det är skööönt ju!
och det va fan varmt i vattnet, tycker knappt att det har någonsin i sommar varit så här varmt.
inte för att jag har badat så mycket i år men när jag väl har det.
imorgon ska jag allafall till örebro, köpa present till både pappa &amanda för dom fyller på tisdag! & man kanske hittar något till sig själv oxå när man enda är där, varför inte lixom? ;p
men nu ska jag nog göra den där dag saken nu puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback