bloggar för att blogga

hejssan!
idag så har jag&amanda städat hela nedervåningen, rikitgt fint blev det faktsikt!
sen har jag och lina typ kollat film bara "the perfect man" kolla vi på.
den va ganska så bra.
imorgon så skaj jag och amanda ut och ta kort, sen ska jag kolla på när dom andra tränar.
sen ska jag och lina kanske ta ett kvällsdopp i skagern för vi har inte varit vid stranden nån
gång än på ett tag.
lina och jag satt förut i min soffa sen så går hon upp och skulle testa att göra moonwalk och det
såg as bra ut jag, gapade stort, hon ba ser det bra ut jag ba skoja inte. så nu är nog hon ganksa
så stolt för hon har övat ganska mycket nu, hihi grattis lian! :D
nej nu orkar jag inte mer kanske kommer fixa en sak nu får la se, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback